Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Miksi ulkoasu näkyy noin?? -ongelma löytyi!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tollerwich
-


Liittynyt: 02 Huh 2008
Viestejä: 17
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: 23.10.2008 22:34    Viestin aihe: Miksi ulkoasu näkyy noin?? -ongelma löytyi! Vastaa lainaamalla viestiä

Sain siirrettyä ulkoasun ja vaikka minkälainen koodi onkin salmiakki kuviot ja muut tulevat loppuun ja reunoihin. Koitin erään toisen valmiilla koodilla jonka sivujen loppu arkku.net ja ei kahdella sellaisella toiminut samalla tavalla kuin niiden sivuilla. Freewebsillä koittaessani vanhoille sivuille sivut toimivat oikein. Olen tehnyt todella monille kotisivuja mutta nyt en keksi mikä on vikana???

Esimerkiksi tämä ulkoasu/sivu:

http://tollerwich.com/indexf.htm

Nyt alkaa olla ideat vähissä kun olen kaikkea yrittänyt. Auttaisiko joku? Question Löytäisittekö lähdekoodista virheen..

Ftp:llä olen kaksi kertaa aikaisemmin tehnyt ulkoasut omalla tavallani ja molemmat ovat toimineet oikein. Embarassed


Viimeinen muokkaaja, tollerwich pvm 25.10.2008 13:07, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Poistettu
Vieras





LähetäLähetetty: 23.10.2008 22:57    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
tollerwich
-


Liittynyt: 02 Huh 2008
Viestejä: 17
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: 24.10.2008 19:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo kiitos tosi paljon! Joo olen tehnyt niin paljon sivuja freewebsillä ja sieltä koodin melkein kopsannut. Kopioin tuon koodin ja vaihdan sivuille. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
tollerwich
-


Liittynyt: 02 Huh 2008
Viestejä: 17
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: 24.10.2008 19:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tai ei se toimi tuollakaan. Sad

http://tollerwich.com/oivakoodi.htm

Tuossa on ihan kopioituna koodi..

Kenellä muulla tuota salmikki kuviota on ollut myös arkku.netistä ostetulla domainilla? Ja kuinka ottee saanut pois. En kyllä odottanut olevan näin vaikeata tämä. :/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
blizzu
-


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 24.10.2008 19:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sivusi lähdekoodissa se on. Se on ennen doctypeä siellä, eli näin:


Koodi:
ÐÏࡱá>þÿ   \^þÿÿÿ[ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿì¥Á5@ ð¿0ƒbjbjÏ2Ï2   "B­X­XƒÿÿÿÿÿÿˆÒÒÒÒÒÒÒæŽ3Ž3Ž3Ž3LÚ3<æ…=2"4"4"4"4"4"4"4"4=======$·>R   A:*=Ò"4"4"4"4"4*=ÒÒ"4"4?=¢<¢<¢<"4>Ò"4Ò"4=¢<"4=¢<¢<´<ÒÒ´<"44 Ê“jõ5ÉŽ3`9æ´<=U=0…=´<CAF<RCA´<ææÒÒÒÒ´<CAÒÈ<<"4"4¢<"4"4"4"4"4*=*=æædJD˜<
ææJ                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
 
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">


Ota se pois sieltä niin ongelma korjaantuu Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
blizzu
-


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 5

LähetäLähetetty: 24.10.2008 19:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sitä löytyy myös aikalailla sivusi loppupäädystä. Ja tuo lähdekoodin kopioiminen toisilta sivustoilta on hieman tekijänoikeuslakien vastaista. Surprised
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tollerwich
-


Liittynyt: 02 Huh 2008
Viestejä: 17
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: 24.10.2008 19:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sitä ei ole kyllä apun perin koodissa vaan se tulee vasta netin koodiin. En ihan itse osaa tehdä koodia. Tarkoittatko tekijänlain vastaisella sitä että koittaa toisen kirjoittamalla koodilla omalle sivuille toimiiko se ja sitten poistaa sivun eikä sitä julkaise tietenkään vain itse on vähän aikaa tiennyt osoitteen. Tai sitä että kopioin koodin ja vaihdan siihen kaikki omat tiedot.. Lopussa taitaa olla myös turhat nuo freewebsin jutut, kun niiden kanssa ja ilman salmiakki kuviot näkyy.

Kokeilin tuota salmikki kuvion poistamista lähdekoodista niin näkyy ihan samalla tavalla:

http://tollerwich.com/poisto.htm
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Poistettu
Vieras





LähetäLähetetty: 24.10.2008 20:18    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
Poistettu
Vieras





LähetäLähetetty: 24.10.2008 23:37    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
Poistettu
Vieras





LähetäLähetetty: 24.10.2008 23:41    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
Poistettu
Vieras





LähetäLähetetty: 25.10.2008 0:12    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
tollerwich
-


Liittynyt: 02 Huh 2008
Viestejä: 17
Paikkakunta: Espoo

LähetäLähetetty: 25.10.2008 13:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ai kiitos Oiwa! Nyt onnistui vika ei ollut siis koodissa vaan tallennus ohjelmassa. Edelliset ftp:s sivut tein muuten muistiolla enkä microsoft wordillä en tajunnut että tallennusohjelmalla olisi väliä. Kun freewebsillä ei ole tallennusohjelmaa.

Tein aikaisemin niin että woldilla siirsin ja otin pois sen doc:n perästä.

Mutta nyt näkyy oikein. Smile

http://tollerwich.com

Tekijän oikeuksista kun se yksi laittoi niin olen itse tehnyt ulkoasumme niitä ei ole muunneltu mistään muiden ulkoasuista. Tämä koodi on ollut kohta jo vuoden käytössä mitä olen vain muunnellut.

Halusin vain kerran koittaa että mitenkä onko minun koodissani vika siinä että näkyy väärin mutta näkyi väärin myös toisen koodilla jonka jälkeen poistin sivun. Mutta ongelma olikin tallennusohjelmassa. E olisi kyllä sitä tajunnut miettiä.

Muillekin eli ftp:ssällä ei voi siirtää microsoft wordillä vaan muistiolla(note/wordpad)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa