Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 30.12.2010 12:36 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 30.12.2010 12:48 Viestin aihe: Re: Kansiot ja tiedostot eivät poistu ftp:ltä |
|
|
kolmi kirjoitti: | Moi! Ongelmani on seuraavanlainen: Yrittäessäni poistaa tiedostoja tai kansioita sivutilastani, ne alkavat filezillan mukaan hävitä, mutta tehtävän loputtua, eivät ne katoa mihinkään. |
Hei,
Olisitkohan mahdollisesti muokannut kansioiden ja tiedostojen oikeuksia, niin ettet saa niitä enään poistettua.
Kertoisitko poistettavien tiedostojen nimet minulle vaikka yksityisviestillä tai hakemuksen kommenteissa, niin poistan ne sinulle. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Petja -
Liittynyt: 01 Tou 2010 Viestejä: 14 Paikkakunta: Urjala + Forssa
|
Lähetetty: 30.12.2010 13:30 Viestin aihe: Näin lähtee |
|
|
Itselläni on käynyt samoin (FileZillaa käytän) ja kun menen vaan tuonne http://hallinta.arkku.net/ftp, sieltä olen saanut. En voi taata toimivuutta sinulla, mutta minulla ainakin toimi näin. |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 31.12.2010 16:32 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 31.12.2010 19:14 Viestin aihe: Re: Näin lähtee |
|
|
kolmi kirjoitti: | Petja kirjoitti: | Itselläni on käynyt samoin (FileZillaa käytän) ja kun menen vaan tuonne http://hallinta.arkku.net/ftp, sieltä olen saanut. En voi taata toimivuutta sinulla, mutta minulla ainakin toimi näin. |
Hyvin toimii tuo nettiftp. Mitenköhän tuon poistamisen saisi toimimaan myös filezillalla  |
Mitä FileZilla ilmoittaa sinulle, kun yrität poistaa kansioita? _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 1.1.2011 16:09 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |