Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 7.2.2012 23:56 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 8.2.2012 20:44 Viestin aihe: Re: Hakemuksen tarkistus |
|
|
DcGamer kirjoitti: | En haluais mitenkään valittaa, mutta voisiko minun hakemuksen jo tarkistaa? 01.02.2012 - 22:03 hakemus tehty ja 02.02.2012 vahvistanu tunnuksen puhelin numeron viestillä.
Terveisin
TK |
Hakemuksesi on käsitelty. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 9.2.2012 18:58 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lähetetty: 10.2.2012 10:26 Viestin aihe: |
|
|
xondriac kirjoitti: | Minulla on samanlainen "ongelma". Voisiko siis minunkin hakemukseni hyväksyä kun olen jo vahvistusviestin (parikin) lähettänyt? Yritin lähettää yksityisviestin aihetta koskien, mutta syystä tai toisesta phpBB heitti jonkinlaista erroria. |
Kommentoi hakemukseesi. Tarkistan hakemuksesi tänään vielä uudelleen. Olet mahdollisesti kirjoittanut hakemukseen eri numeron kuin mistä vahvistus on tullut ja siitä johtuen tarkistus on viivästynyt. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 10.2.2012 17:13 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 3.8.2012 2:31 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lähetetty: 3.8.2012 14:20 Viestin aihe: |
|
|
Arturi kirjoitti: | hei! Mulla on sama ongelma mä lähetin tekstiviestin 2 päivä sitte. Niinmitä nyt voisko mun hakemuksen tarkista? |
Hei
Mikäli hakemus on tehty aluksi väärillä/eri tiedoilla kuin numero josta vahvistus on lähetetty, hidastuu hakemuksen käsittely tapauksesta riippuen.
Hakemuksesi pyritään käsittelemään mahdollisimman pian, mikäli vahvistus on tehty eri numerosta kuin hakemuksessa on ilmoitettu, on numeron ja hakemuksen kohdistaminen vaikeaa ja vie aikaa. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
ravenvalley -
|
Lähetetty: 29.12.2012 22:49 Viestin aihe: APUA! |
|
|
Mihin numeroon pitäisi vahvistusviesti lähettää? Olisi tärkeää että hakemukseni käsiteltäisiin mahd. pian! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lähetetty: 29.12.2012 23:09 Viestin aihe: Re: APUA! |
|
|
ravenvalley kirjoitti: | Mihin numeroon pitäisi vahvistusviesti lähettää? Olisi tärkeää että hakemukseni käsiteltäisiin mahd. pian! |
Hei
Kommentoin vahvistusohjeet hakemuksesi kommentteihin. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
|