Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Mainostus

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
PuckPoint - Jääkiekon ja -pelien ystäville.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Puckpoint
-

LähetäLähetetty: 10.9.2011 22:23    Viestin aihe: PuckPoint - Jääkiekon ja -pelien ystäville. Vastaa lainaamalla viestiä

Terve vain. Tässä vuoden verran olen nyt värkkäilyt sivustoa kasaan, joka tarjoaa jokaiselle NHL-pelejä pelaaville lisäsisältöä itse peliin.
Sivu tarjoaa mm. ladattavia musiikkipaketteja, jotka saavat pelin aivan uudelle tasolle.

Ladattavien sisältöjen ohella sivu tarjoaa artikkeleita ja uutisia jääkiekon maailmasta sekä itse pelistä.

Mielellään kommenttia ulkoasupohjasta, sitä on kuitenkin melkein vuoden verran tehty. Sisältöäkin voi kommentoida, mutta valitettavasti sisältö on varsin suppeaa ja sivusto keskittyykin pääsääntöisesti tällä hetkellä seuraamaan KHL-seura Lokomotiv Jaroslavin tilannetta.

Eräänlainen rekry on myös käynnissä, tästä lisätietoa itse sivulla.

Toviottavasti täältä arkusta löytyy edes joku, jota jääkiekko tai EA Sportsin NHL-pelit kiinnostaa.

Sivu löytyy osoitteesta: [url]puckpoint.arkku.net[/url]
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puckpoint
-

LähetäLähetetty: 18.9.2011 0:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Otan mielelläni vastaan palautetta sisällöstä sekä ulkoasupohjasta. Niin positiivisia kuin negatiivisiakin.
Takaisin alkuun
Poistettu
Vieras

LähetäLähetetty: 19.9.2011 19:30    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
Puckpoint
-

LähetäLähetetty: 23.10.2012 23:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puckpoint sai kokonaan uuden ilmeen ulkoasun merkeissä, katso itse osoitteessa: http://puckpoint.arkku.net

Löydät meidät tätä nykyä myös Twitteristä: http://www.twitter.com/Puckpoint

Mielipidettä itse ulkoasusta, mahdollisia parannusehdotuksia.. Tavoitteena olisi jonakin päivänä siirtää kyseinen, staattisella sivustopohjalla toimiva sivu dynaamiselle sivujärjestelmälle, todennäköisimmin Wordpressille. Tuppaa tuon sivun päivittäminen staattisesti olemaan pirun työlästä.

Joka tapauksessa, kyseisen ulkoasun kasaamiseen kului itselläni yli kuukauden päivän, tein kolme erilaista leiskaa, josta sitten räätälöin itseäni eniten miellyttävän.[/url]
Takaisin alkuun
Poistettu
Vieras

LähetäLähetetty: 7.2.2013 21:57    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Mainostus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa