| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe | 

| Kirjoittaja | Viesti | 

| Poistettu Vieras

| 

|  Lähetetty: 18.1.2015 10:15    Viestin aihe: Poistettu |   |  
				| 
 |  
				| Poistettu |  | 

| Takaisin alkuun |  | 

| axl Arkku.net henkilökunta

| 

|  Lähetetty: 18.1.2015 14:08    Viestin aihe: |   |  
				| 
 |  
				| Sivuilla ei ole index.html tai index.php -nimistä tiedostoa. Tällöin palvelin yrittää listata tiedostot, mikä on oletuksena estetty ja täten tulee kyseinen virhe. 
 Korjaantuu siis sillä, että siirrät sivulle index.html tai index.php -nimisen tiedoston, joka toimii etusivuna.
 |  | 

| Takaisin alkuun |  | 

| Kiia -

| 

|  Lähetetty: 10.7.2021 16:59    Viestin aihe: |   |  
				| 
 |  
				| Nii että kuinkas mä nyt sitten sen "oman" 404-sivun tuonne laitan? Eli mihin siellä? Olen nyt yrittänyt jo vaihtaa siihen "errors" -hakemistoon ko. sivua mutta ei oikein pelitä. Tai jos pitää luoda .htaccess-tiedosto, niin _mihin_? Nuo aiemmat ohjeet on kovin vanhoja... |  | 

| Takaisin alkuun |  | 

| axl Arkku.net henkilökunta

| 

|  Lähetetty: 10.7.2021 19:51    Viestin aihe: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Kiia kirjoitti: |  	  | Nii että kuinkas mä nyt sitten sen "oman" 404-sivun tuonne laitan? Eli mihin siellä? Olen nyt yrittänyt jo vaihtaa siihen "errors" -hakemistoon ko. sivua mutta ei oikein pelitä. Tai jos pitää luoda .htaccess-tiedosto, niin _mihin_? Nuo aiemmat ohjeet on kovin vanhoja... | 

.htaccess-tiedostoa ei tarvita. errors-kansiossa on tiedostoja, jotka on nimetty virhekoodien mukaan, kuten esimerkiksi 404.html. Virhesivua voi muuttaa siirtämällä aiempia nimiä vastaavan uuden tiedoston.
 |  | 

| Takaisin alkuun |  | 

|  |