Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 14.11.2008 13:19 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 15.11.2008 13:13 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Lefa Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 16.11.2008 2:39 Viestin aihe: |
|
|
LocoRoo kirjoitti: | Kun menen http://www.arkku.net/hallinta/ -sivulle ja kirjoitan täysin oikean käyttäjätunnuksen ja salasanan, se vain pistää osoitteeseen perään "/index.php" muttei mene minnekkään siitä kirjautumis-sivusta.
Apuvaaaaa |
Hallinta-sivu ei tällä hetkellä anna väärästä salasanasta mitään virheilmoitusta. Vaikuttaisi siltä, että tunnuksesi tai salasanasi on väärin.
Vaihdoin salasanasi; katso uusi salasanasi hakemuksen tiedoista (Oma Arkku) ja kirjaudu sisään hallintapaneeliin niillä tiedoilla.
Tuomasjj kirjoitti: | Mulla on taas vähän sama juttu, en muista mun salasanaa sinne, ja laitan siihen että lähetä uusi jne, sitten meen sähköpostiin ja se antaa sen salasana linkin, mutta sit se sanoo: Virhe, salasanaa ei voitu lähettää.. :l |
Vaihdoin salasanasi ja lähetin uuden salasanasi hakemuksesi kommentteihin. |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 20.11.2008 20:42 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 24.11.2008 17:31 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 25.11.2008 9:27 Viestin aihe: |
|
|
Hexhoksotin kirjoitti: | Yritin kirjautuu sivujen hallintaan ja laitoin satavarmasti kaiken oikein, mut en päässyt sisään! Jos tää viel jatkuu, en käytä enää tätä palvelua. |
JennOwnz kirjoitti: | Ku kirjottaa nickin nimen ja salasanan siihen ei mulla tapahdu mitää. Noh... odotellaa. |
Teillä kummallakaan ei näytä olevan haettuna edes kotisivutilapalvelua, joten ei ihme, että hallinta ei teitä sisään päästä.
Voitte hakea palvelua valitsemalla "Hakemus" vasemmalta navigaatiosta kirjauduttuanne sisään sivustollemme. Hakemuksen lähetettyä, voitte seurata sen tilaa Oma Arkku -sivulla. Mikäli hakemus hyväksytään löydätte erilliset tunnukset hakemuksenne kommenteista. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Bacardi -
|
Lähetetty: 4.12.2008 1:17 Viestin aihe: |
|
|
Ähäm.. taisi tulla sama ongelma.
Pääsin kyllä ensimmäisellä kerralla sisään ja luomaan FTP tunnuksen, kirjauduin ulos ja menin kokkeilemaan FTP-ohjelmalla.
Koitin uudestaan hallintasivuille kirjautua mutta ei sano mitään vaan sivu päivittyy käyttäjä/salasana kenttä tyhjiksi
Onko jotain neuvoja?
Laitoin kyllä Domain-nimen oikein ja isot kirjaimet mukaan, eikä välilyöntejä salasanassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 4.12.2008 15:17 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Bacardi -
|
Lähetetty: 4.12.2008 16:41 Viestin aihe: |
|
|
daydelay kirjoitti: | juu enpä minäkään pääse hallintaan sisään. yritin samoilla tunnareilla kirjautua kun tälle foorumille. siitä on aikaa kun viimeksi kirjauduin , mutta nyt pitäisi päästä päivittämään sivuja mutta ei toimi nuo tunnarit? |
Eli jos ymmärsin oikein? Yritit kirjautua juuri www.arkku.net/FOORUMIN käyttäjätunnuksella
--> http://www.arkku.net/hallinta/ -sivulle ?
Nämä on kaksi eri asiaa:
- www.arkku.net - sivuille voi kuka tahansa rekistöröytyä, kirjauduttuaan sisään, pääsee myös FOORUMEILLE.
Etusivulla "Oma arkku"-kohdassa, voi lähettää näitä hakemuksia, minkä palvelun haluaisi ja näkee hakemuksen tilanteen, hyväksytäänkö hakemuksesi?.
- Hyväksytystä hakemuksestasi näkee "Oma arkku"-kohdasta, "Näytä tiedot"(ja sähköpostitse)
uuden Tunnuksen ja salasanan !!
Näillä sitten kirjaudut http://www.arkku.net/hallinta/- sivuille
Mutta, mitä minä olen selittämässä kun sain vasta eilen kotisivu-tilan ja sinähän olet jo 2006 vuonna liittynyt tähän palveluun... Silloin taisi olla eri kirjautuminen ?
Jos kotisivuja halusit päivittää, ootko kokeillu FTP ohjelmaa ?
Host: ftp.arkku.net
Login: Käyttäjätunnus@Domain_nimesi.arkku.net
Password: salasana |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 22.12.2008 9:24 Viestin aihe: |
|
|
Bacardi kirjoitti: |
Mutta, mitä minä olen selittämässä kun sain vasta eilen kotisivu-tilan ja sinähän olet jo 2006 vuonna liittynyt tähän palveluun... Silloin taisi olla eri kirjautuminen ? |
Kyllä asia menee nykyään näin myös vanhoilla tunnuksilla, koska ne on siirretty uuteen järjestelmään.  _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
|