Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Mainostus

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Pelibox.net - Suomalainen pelihalli!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
arivirem
-


Liittynyt: 22 Maa 2008
Viestejä: 48

LähetäLähetetty: 1.1.2011 2:57    Viestin aihe: Pelibox.net - Suomalainen pelihalli! Vastaa lainaamalla viestiä

Tämä on mainosviesti, enkä omista sivua.. älkää siis antako minulla palautetta sivuista vaan mielummin itse sivuston foorumeille.

Pelibox on harrastepohjainen sivu joka yrittää parhaansa mukaan tarjota suomalaisille käyttäjilleen sosiaalisen median selainpohjaisten pelien pelaamiseen. Panostamme pelien laatuun ja määrään, sekä tulevaisuudessa meillä tulee olemaan tuhansia pelejä ja lisäämme uusia päivittäin. Sivuillamme löytyy myös lukuisia ominaisuuksia, joiden listaus on alhaalla. Voit rekisteröityä sekä itse sivuille että foorumeilla, toistaiseksi eri tunnuksilla. Tulevaisuudessa tulemme käyttämään samoja pelaajatunnuksia foorumeiden ja itse sivujen välillä. Sivustomme on toistaiseksi vielä kehittämisvaiheessa, mutta käyttökelpoinen, mikä myös tarkoittaa että sivuilla voidaan nähdä useasti "huollamme sivua parhaillaan" teksti. Huomioithan että sivu on harrastepohjainen, eli sivua ei pyöritä minkään tahon yritys vaan yksityishenkilöt. Lisäämme foorumeille aina tiedoitteita uusista päivityksistä. Olemme panostaneet tähän projektiin runsaasti ja kehittämme sitä jatkuvasti enemmän yleisön ja pelaajien makuun, siksi toivonkin että moni liittyisi jo nyt sivustolle, sekä foorumeille auttamaan meitä tehdä tästä sivustosta juuri teille mieleinen.

Toistaiseksi sivustollamme on vain muutama kymmenen peliä, koska sivusto on virallisesti julkaistu 1.1.2011. Ja niinkuin sanoinkin lisäämme pelejä päivittäin. Panostamme erityisesti laatuun, sekä myös määrään. Tarkoitus ei olisi siis tehdä tästä sivusto muiden perus-arcade sivustojen tapaista vaan jotain muuta, mitä yritämme saavuttaa esimerkiksi tulevilla uudistuksilla ja päivityksillä. Alla vielä listaus nykyisistä ominaisuuksista ja ainakin tulevista sellaisista. Hyppää siis mukaan ja rekisteröidy itse sivustolle (pelibox.net) ja foorumeille (pelibox.net/forum).

Itse pelisivusto: http://pelibox.net/
Foorumi: http://pelibox.net/forum/

Mitä tarjoamme?
-Online peli sivuston, sosiaalisin ominaisuuksin
-Pistejärjestelmän, millä voit kerätä pisteitä pelaamalla pelejä, kommentoimalla..jne
-Foorumin
-Viestijärjestelmän, millä voit ottaa yhteyttä muihin pelaajiin
-Profiilisivun, jota voit muokata ja lisätä oman profiilikuvan
-Tilastot peleihin ja käyttäjiin
-Täyden kuvaruudun pelit (Full Screen)
-Kommentointi peleihin ja niiden lisääminen omiin suosikkeihin
-Teräväpiirto pelit (HD)
-Ja monia muita ominaisuuksia (katso sivuilta)

Tulevia ominaisuuksia:
VIP-Järjestelmän
Online -pelit
Facebook -yhteys
Saavutukset
Kauppa
Chat
Hauskat kuvat -osion
Videot -osion
Tuhansia laatupelejä lisää
ja lukuisia muita ominaisuuksia
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Mainostus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa