Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Yleistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjautumisjärjestelmä, lue!
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
arivirem
-


Liittynyt: 22 Maa 2008
Viestejä: 48

LähetäLähetetty: 6.12.2009 15:33    Viestin aihe: Kirjautumisjärjestelmä, lue! Vastaa lainaamalla viestiä

Hei, olen 2 vuotta koittanut saada toimivan järjestelmän sivuilleni ja kaiken muun olen saanut valmiiksi mutta ainoaksi uupuu tuo helvetin järjestelmä jota en vieläkään ole saanut. Ei olisi kyse siitä että odotan että kaikki tulee kuin tarjottimelta, vaan olen googlen ainoat sivut ja jokaiset foorumit etsinyt läpi enkä mitään ole vielä löytänyt. Monet koodit kokeiltu ja aina on tullut jotain vastaan, nyt minun kohdallani on kyse niin arvokkaasta jutusta. Olin jo tilaamassa 500€llä yritykseltä sellaista (että he tekevät sen minulle) mutta mistäs sellaset pennit kasaan..

Joku voi päättää tämän ikuisen etsinnän päätökseen ja auttaa minua saavuttamaan onnellisuuteni!! voin maksaa vaikka 50€ jos siitä on kyse mutta niinkauan olen yrittänyt ratkoa...

Mistä on kyse?

-Etsin jotain joka voisi asentaa minulle rekisteröitymis + kirjautumisjärjestelmän + muokattavan profiilisivun palvelimelleni.

Minkäläinen työ olisi kyseessä?
Haluan toimivan systeemin, jossa käyttäjä voi luoda tunnuksen sivulla register.php ja etusivulta kirjautua omaan profiiliin josta hän voi muokata omia tietoja ja kaikki voivat nähdä hänen profiilinsa, tyylillä: .php%id=3 (tai jtn)

Mitä saan jos teen tämän kokonaan?
Saat piljoonien megatavujen propsit ja suuren maininnan sivuilla ja pienestä palkkiosta voidaan sovitella halutessa.

Miksi itse et opiskele ja tee?
Olen yrittänyt, enkä odota että kaikki tehdään puolestani vaan en ole saanut mitään järjestelmää toimimaan ja tarvitsen tälläistä niin paljon, että jonkun taitavamman on tehtävä se puolestani josta sitten voin oppia ja kehittää..


Oletko valmis auttamaan minun 2 vuoden etsintöjen ja kovan työn vihdoinkin päätökseen, en koskaan saa tätä projektia valmiiksi ilman sinua.

LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA: TecStudio@luukku.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Yleistä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa