Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tiili -
|
Lähetetty: 19.3.2013 5:50 Viestin aihe: Varmasti todella uusi ongelma wordpressin asennuksessa |
|
|
Eli eli asennuksessa seuraavaa;
Not Found
The requested URL /wp-admin/install.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Ihan ohjeiden mukaan kaikki tehty alusta alkaen ja moneen kertaa. Conffifilun tiedot vaihdettu mätsääviksi, nimi vaihettu, mysql-tietokantaluotu jne. On tesmitty eri ftp-clienttejä, jopa wlanilla siirrelty kun epäilin firman estoja jne. Tässä on nyt kuusi vitun tuntia tullu yritetty ajaa tota ****** wordpressiä. Näin aamulla kello viisi, pyydän apua.
Mikä voisi olla ongelma? Olen selannut nettiä ja tätä foorumia, mutta ei tunnu mikään auttavan.
Olen ihan varma että siellä juuressa kuitenkin nuo filut lymyää oikeuksineen kaikkineen... pitänee jatkaa taistelua seuraavassa yövuorossa  |
|
Takaisin alkuun |
|
Lefa Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 19.3.2013 11:19 Viestin aihe: |
|
|
Olet näköjään luonut juurihakemistoosi public_html-hakemiston ja lähettänyt Wordpressin tiedostot siihen. Muuten hyvä, mutta Arkussa tiedostot pitäisi tallentaa public_html:n sijasta htdocs-hakemistoon.
Joissain Wordpressiin liittyvissä ohjeissa tosiaan käsketään tekemään asennus nimenomaan public_html-hakemistoon, joten pointsit ohjeiden täsmällisestä noudattamisesta.  |
|
Takaisin alkuun |
|
Tiili -
|
Lähetetty: 19.3.2013 15:53 Viestin aihe: |
|
|
Oli niin simppeli syy ettei kehan töihin asti edes venailla...
TUHANNET KIITOKSET LEFA!!1
Mun puolest voi tän triidin lukotel, poistella, mikä nyt teillä käytäntö sitten täällä onkaan.
Kiitos vielä kerran! Ei mene tää yö hukkaa ny. |
|
Takaisin alkuun |
|
|