Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 8.10.2011 18:13 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Lefa Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 8.10.2011 19:12 Viestin aihe: |
|
|
Hakemuksesi kommenttiin pääsi lipsahtamaan väärän palvelimen hallintapaneelin osoite. Laitoin hakemukseesi uuden kommentin, jossa on mainittuna oikea osoite.
Oikea hallintapaneelin osoite on kohdallasi siis: http://hallinta.fr1.arkku.net.
Kotisivutilallasi myös FTP-palvelin ja sähköpostipalvelin poikkeavat yleisissä ohjeissa mainituista. Kohdallasi oikeat palvelimet ovat:
FTP-palvelin: fr1.arkku.net (ei ftp.arkku.net, kuten ohjeissa sanotaan)
Sähköpostipalvelin (IMAP/POP): fr1.arkku.net (ei mail.arkku.net, kuten ohjeissa sanotaan).
Pahoittelen sekaannusta. Tuo palvelin on aivan uusi, ja siksi kaikkia ohjeita ei ole vielä ehditty päivittämään. |
|
Takaisin alkuun |
|
hegs -
|
Lähetetty: 6.12.2011 9:22 Viestin aihe: |
|
|
Postailen tähän samaan jos joku osaisi vastata.
Muutaman kerran on käynyt niin, että olen yrittänyt kirjautua hallintapaneeliin niillä tunnuksilla jotka olen saanut. Joskus kirjautuminen onnistuu, joskus taas tulee vastaukseksi että laitoin väärän käyttiksen/saliksen. Mikähän tässä on ongelmana? |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 10.12.2011 13:59 Viestin aihe: |
|
|
hegs kirjoitti: | Postailen tähän samaan jos joku osaisi vastata.
Muutaman kerran on käynyt niin, että olen yrittänyt kirjautua hallintapaneeliin niillä tunnuksilla jotka olen saanut. Joskus kirjautuminen onnistuu, joskus taas tulee vastaukseksi että laitoin väärän käyttiksen/saliksen. Mikähän tässä on ongelmana? |
Hei,
Todennäköisesti tunnuksia kopioidessasi, tulee tunnuksen tai salasanan loppuun ylimääräinen välilyönti. Se aiheuttaa yleensä kuvailemasi ongelman. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
|