Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Okamoto -
|
Lähetetty: 6.7.2012 15:45 Viestin aihe: Monta tietokantaa? |
|
|
Hei!
Minulla on sellainen tilanne, että olen tekemässä tuttuni yritykselle kotisivuja. Kyseessä on parturi-kampaamo ja sinne pitäisi asentaa erikseen tietokanta ajanvarausjärjestelmälle. Voiko siis "omalle Arkun palvelimelle" asentaa useita tietokantoja?
Nettisivuja ei siis ole vielä olemassa ja mietin soveltuisiko Arkun tarjoama kotisivutila tarkoitukseemme.
Kiitokset! |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 10.7.2012 9:26 Viestin aihe: Re: Monta tietokantaa? |
|
|
Okamoto kirjoitti: | Hei!
Minulla on sellainen tilanne, että olen tekemässä tuttuni yritykselle kotisivuja. Kyseessä on parturi-kampaamo ja sinne pitäisi asentaa erikseen tietokanta ajanvarausjärjestelmälle. Voiko siis "omalle Arkun palvelimelle" asentaa useita tietokantoja?
Nettisivuja ei siis ole vielä olemassa ja mietin soveltuisiko Arkun tarjoama kotisivutila tarkoitukseemme.
Kiitokset! |
Hei
Arkku.net tarjoaa ilmaiskotisivutilan yhteydessä yhden tietokannan sivutilaan. Yhteen tietokantaan voi kuitenkin sijoittaa usean eri ohjelman tietokantataulut - tai miksei parikin saman ohjelman tietokantaa, kunhan käyttää tauluilla eri etuliitettä.
Huomaathan kuitenkin, että Arkku.net ei tarjoa ilmaiskotisivutilaa yrityksiä käyttöön - vaan yrityksille myymme kotisivutila++ paketteja. Lisätietoja näistä esimerkiksi sähköpostitse osoitteesta myynti@arkku.net. Tilaus vain sähköpostilla/hakemuksella tällä hetkellä, sillä uudistamme tilausjärjestelmää. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
|