Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Arkun PHP-versio
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jacobus
-


Liittynyt: 12 Maa 2007
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 17.9.2018 13:16    Viestin aihe: Arkun PHP-versio Vastaa lainaamalla viestiä

Olen päivittämässä kotisivujani Joomlan versioon 3.8.12. En ole vielä julkaissut sivuja, koska niiden rakentaminen on vielä kesken, mutta Joomlan hallintapaneelissa on ilmoitus PHP-versiosta:

Lainaus:
Havaitsimme, että palvelimella on käytössä PHP 5.4.45-0+deb7u14, joka on vanhentunut eikä enää saa virallisia tietoturvapäivityksiä. Joomla!-projekti suosittelee päivittämistä PHP 5.6 tai uudempaan, joka saa tietoturvapäivityksiä ainakin 31.12.2018 asti. Kysy palveluntarjoajaltasi PHP 5.6 tai uudempaa versiota sivustollesi. Jos palveluntarjoajallasi on jo PHP 5.6 valmius, ota PHP 5.6 sivuston juuri ja "administrator" hakemistoissa käyttöön. Voit tehdä tämän yleensä itse palveluntarjoajan ohjauspaneelista, mutta kysy palveluntarjoajaltasi, jos et ole varma.

Onko Arkulla suunnitelmia päivittää PHP-versiota vai onko käyttäjillä mahdollisuus itse ottaa se jotenkin käyttöön, kuten tuossa Joomlassa näkyvässä ilmoituksessa lukee?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
as-oulu
-


Liittynyt: 10 Jou 2011
Viestejä: 1

LähetäLähetetty: 26.9.2018 21:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

+1
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa