Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 18.1.2015 10:15 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
axl Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 18.1.2015 14:08 Viestin aihe: |
|
|
Sivuilla ei ole index.html tai index.php -nimistä tiedostoa. Tällöin palvelin yrittää listata tiedostot, mikä on oletuksena estetty ja täten tulee kyseinen virhe.
Korjaantuu siis sillä, että siirrät sivulle index.html tai index.php -nimisen tiedoston, joka toimii etusivuna. |
|
Takaisin alkuun |
|
Kiia -
|
Lähetetty: 10.7.2021 16:59 Viestin aihe: |
|
|
Nii että kuinkas mä nyt sitten sen "oman" 404-sivun tuonne laitan? Eli mihin siellä? Olen nyt yrittänyt jo vaihtaa siihen "errors" -hakemistoon ko. sivua mutta ei oikein pelitä. Tai jos pitää luoda .htaccess-tiedosto, niin _mihin_? Nuo aiemmat ohjeet on kovin vanhoja... |
|
Takaisin alkuun |
|
axl Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 10.7.2021 19:51 Viestin aihe: |
|
|
Kiia kirjoitti: | Nii että kuinkas mä nyt sitten sen "oman" 404-sivun tuonne laitan? Eli mihin siellä? Olen nyt yrittänyt jo vaihtaa siihen "errors" -hakemistoon ko. sivua mutta ei oikein pelitä. Tai jos pitää luoda .htaccess-tiedosto, niin _mihin_? Nuo aiemmat ohjeet on kovin vanhoja... |
.htaccess-tiedostoa ei tarvita. errors-kansiossa on tiedostoja, jotka on nimetty virhekoodien mukaan, kuten esimerkiksi 404.html. Virhesivua voi muuttaa siirtämällä aiempia nimiä vastaavan uuden tiedoston. |
|
Takaisin alkuun |
|
|