Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Foorumin asennus (backupista palauttaminen)
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Wespa
-

LähetäLähetetty: 4.2.2009 16:37    Viestin aihe: Foorumin asennus (backupista palauttaminen) Vastaa lainaamalla viestiä

Olen asentanut phpBB3 onnistuneesti. Ohjeiden mukaan kun yritän palauttaa aikaisemman foorumini sinne (tekstit ym.), niin ei jostain syystä onnistu.

Olen siis normaalisti siirtänyt backupfilen foorumin store-kansioon ja sitten kun menen foorumin asetuksista kohtaan "restore", niin se kyllä löytää sen tiedoston. Kun sitten painan "Start restore", niin se alkaa työstämään. Jonkin ajan kuluttua tulee ilmoitus, että homma on hoitunut hyväksyttävästi ja foorumi pitäisi olla samassa tilassa. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

Mikä auttaisi tähän probleemaan?

Aikaisempi foorumini oli myös muistaakseni phpBB3.0 tai 3.0.1, kun tämä versio, jonka asensin on 3.0.4 (siis tämä johon yritän tuota palautusta laittaa). Voisiko se johtua tuosta, että palautus ei onnistu kun se palautustiedoston foorumi on vanhempaa versionumeroa?
Tonzas
Arkku.net henkilökunta

LähetäLähetetty: 11.2.2009 1:00    Viestin aihe: Re: Foorumin asennus (backupista palauttaminen) Vastaa lainaamalla viestiä

Wespa kirjoitti:
Olen asentanut phpBB3 onnistuneesti. Ohjeiden mukaan kun yritän palauttaa aikaisemman foorumini sinne (tekstit ym.), niin ei jostain syystä onnistu.

Olen siis normaalisti siirtänyt backupfilen foorumin store-kansioon ja sitten kun menen foorumin asetuksista kohtaan "restore", niin se kyllä löytää sen tiedoston. Kun sitten painan "Start restore", niin se alkaa työstämään. Jonkin ajan kuluttua tulee ilmoitus, että homma on hoitunut hyväksyttävästi ja foorumi pitäisi olla samassa tilassa. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

Mikä auttaisi tähän probleemaan?

Aikaisempi foorumini oli myös muistaakseni phpBB3.0 tai 3.0.1, kun tämä versio, jonka asensin on 3.0.4 (siis tämä johon yritän tuota palautusta laittaa). Voisiko se johtua tuosta, että palautus ei onnistu kun se palautustiedoston foorumi on vanhempaa versionumeroa?

Itse en ole kyseistä palautusta koskaan tehnyt. Veikkauksena kysyisin kuitenkin, että yritätkö palauttaa forumia samannimiseen tietokantaan kuin jossa se olikin ennen backup -filen ottoa?

Entä olethan muistanut luoda forumin tarvitsevan sql-tietokannan Arkku.netin hallintapaneelista?

Arkku.net Henkilökunta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Wespa
-

LähetäLähetetty: 11.2.2009 23:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Virhe oli siinä, että aikaisempi foorumi käytti eri nimistä taulua. Sitten kun laitoin sen saman taulun siihen config.php tiedotoon, niin kaikki alkoi toimimaan hienosti. Smile
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa