Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Wespa -
|
Lähetetty: 4.2.2009 16:37 Viestin aihe: Foorumin asennus (backupista palauttaminen) |
|
|
Olen asentanut phpBB3 onnistuneesti. Ohjeiden mukaan kun yritän palauttaa aikaisemman foorumini sinne (tekstit ym.), niin ei jostain syystä onnistu.
Olen siis normaalisti siirtänyt backupfilen foorumin store-kansioon ja sitten kun menen foorumin asetuksista kohtaan "restore", niin se kyllä löytää sen tiedoston. Kun sitten painan "Start restore", niin se alkaa työstämään. Jonkin ajan kuluttua tulee ilmoitus, että homma on hoitunut hyväksyttävästi ja foorumi pitäisi olla samassa tilassa. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.
Mikä auttaisi tähän probleemaan?
Aikaisempi foorumini oli myös muistaakseni phpBB3.0 tai 3.0.1, kun tämä versio, jonka asensin on 3.0.4 (siis tämä johon yritän tuota palautusta laittaa). Voisiko se johtua tuosta, että palautus ei onnistu kun se palautustiedoston foorumi on vanhempaa versionumeroa? _________________ Paranormaali Blogi |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 11.2.2009 1:00 Viestin aihe: Re: Foorumin asennus (backupista palauttaminen) |
|
|
Wespa kirjoitti: | Olen asentanut phpBB3 onnistuneesti. Ohjeiden mukaan kun yritän palauttaa aikaisemman foorumini sinne (tekstit ym.), niin ei jostain syystä onnistu.
Olen siis normaalisti siirtänyt backupfilen foorumin store-kansioon ja sitten kun menen foorumin asetuksista kohtaan "restore", niin se kyllä löytää sen tiedoston. Kun sitten painan "Start restore", niin se alkaa työstämään. Jonkin ajan kuluttua tulee ilmoitus, että homma on hoitunut hyväksyttävästi ja foorumi pitäisi olla samassa tilassa. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.
Mikä auttaisi tähän probleemaan?
Aikaisempi foorumini oli myös muistaakseni phpBB3.0 tai 3.0.1, kun tämä versio, jonka asensin on 3.0.4 (siis tämä johon yritän tuota palautusta laittaa). Voisiko se johtua tuosta, että palautus ei onnistu kun se palautustiedoston foorumi on vanhempaa versionumeroa? |
Itse en ole kyseistä palautusta koskaan tehnyt. Veikkauksena kysyisin kuitenkin, että yritätkö palauttaa forumia samannimiseen tietokantaan kuin jossa se olikin ennen backup -filen ottoa?
Entä olethan muistanut luoda forumin tarvitsevan sql-tietokannan Arkku.netin hallintapaneelista? _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Wespa -
|
Lähetetty: 11.2.2009 23:13 Viestin aihe: |
|
|
Virhe oli siinä, että aikaisempi foorumi käytti eri nimistä taulua. Sitten kun laitoin sen saman taulun siihen config.php tiedotoon, niin kaikki alkoi toimimaan hienosti.  _________________ Paranormaali Blogi |
|
Takaisin alkuun |
|
|