Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Tiedostonhallinta ei toimi (?)
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Yours-Zebra
-

LähetäLähetetty: 22.4.2009 16:34    Viestin aihe: Tiedostonhallinta ei toimi (?) Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla olisi ongelma, enkä löytänyt mistään muuta paikkaa mistä voisin pyytää apua, tai sitten olen vain sokea. Kuitenkin.

Pystyn kirjautumaan hallintapaneeliin normaalisti, mutta web-työkalujen tiedostonhallinta ei vain ota toimiakseen. Se on ollut toimimattomana jo aika kauan. Ensin ajattelin odottaa, että se alkaisi toimia niin kuin se ennenkin on tehnyt, vaikka on ollut vähän aikaa toimimattomana, mutta nyt se ei halua toimia ollenkaan. Alunperin selain latasi sivua todella kauan, eikä kuitenkaan päästänyt kirjautumissivulle. Nyt linkki heittää Arkku.netin etusivulle. Mikä mättää, ja voinko itse tehdä asialle jotain? Domaininkaan ei pitäisi vielä mennä umpeen, sillä se on otettu ja maksettu viime kesäkuussa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla Yahoo Messenger MSN Messenger
Tonzas
Arkku.net henkilökunta

LähetäLähetetty: 22.4.2009 21:43    Viestin aihe: Re: Tiedostonhallinta ei toimi (?) Vastaa lainaamalla viestiä

Yours-Zebra kirjoitti:
Minulla olisi ongelma, enkä löytänyt mistään muuta paikkaa mistä voisin pyytää apua, tai sitten olen vain sokea. Kuitenkin.

Pystyn kirjautumaan hallintapaneeliin normaalisti, mutta web-työkalujen tiedostonhallinta ei vain ota toimiakseen. Se on ollut toimimattomana jo aika kauan. Ensin ajattelin odottaa, että se alkaisi toimia niin kuin se ennenkin on tehnyt, vaikka on ollut vähän aikaa toimimattomana, mutta nyt se ei halua toimia ollenkaan. Alunperin selain latasi sivua todella kauan, eikä kuitenkaan päästänyt kirjautumissivulle. Nyt linkki heittää Arkku.netin etusivulle. Mikä mättää, ja voinko itse tehdä asialle jotain? Domaininkaan ei pitäisi vielä mennä umpeen, sillä se on otettu ja maksettu viime kesäkuussa.

Tiedostonhallinta on ikävä kyllä poistettu käytöstä toistaiseksi. Suosittelen käyttämään tiedostonhallintaan FileZilla ohjelmaa. Sen asennukseen ja käyttöön löytyy ohjeet forumiltamme osoitteesta: http://www.arkku.net/forum/viewtopic.php?t=1557 - Kirjautumiseen käytetään samoja tunnuksia kuin nettipohjaisessakin tiedostonsiirto-ohjelmassa.

Domainisi on voimassa 16.07.2009 asti Smile

Arkku.net Henkilökunta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
rautatienet
-

LähetäLähetetty: 26.4.2009 19:23    Viestin aihe: Re: Tiedostonhallinta ei toimi (?) Vastaa lainaamalla viestiä

Tonzas kirjoitti:
Yours-Zebra kirjoitti:

Tiedostonhallinta on ikävä kyllä poistettu käytöstä toistaiseksi. Suosittelen käyttämään tiedostonhallintaan FileZilla ohjelmaa. Sen asennukseen ja käyttöön löytyy ohjeet forumiltamme osoitteesta: http://www.arkku.net/forum/viewtopic.php?t=1557 - Kirjautumiseen käytetään samoja tunnuksia kuin nettipohjaisessakin tiedostonsiirto-ohjelmassa.

Domainisi on voimassa 16.07.2009 asti Smile

Kirjoitin kaikki tarvittavat tiedot oikein Filezillaan. Sitten yritin yhdistyää jo monta kertaa mutta aina tulee virheilmoitus: "unable to connect!"
APUA!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa