|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Yours-Zebra -
|
Lähetetty: 22.4.2009 16:34 Viestin aihe: Tiedostonhallinta ei toimi (?) |
|
|
Minulla olisi ongelma, enkä löytänyt mistään muuta paikkaa mistä voisin pyytää apua, tai sitten olen vain sokea. Kuitenkin.
Pystyn kirjautumaan hallintapaneeliin normaalisti, mutta web-työkalujen tiedostonhallinta ei vain ota toimiakseen. Se on ollut toimimattomana jo aika kauan. Ensin ajattelin odottaa, että se alkaisi toimia niin kuin se ennenkin on tehnyt, vaikka on ollut vähän aikaa toimimattomana, mutta nyt se ei halua toimia ollenkaan. Alunperin selain latasi sivua todella kauan, eikä kuitenkaan päästänyt kirjautumissivulle. Nyt linkki heittää Arkku.netin etusivulle. Mikä mättää, ja voinko itse tehdä asialle jotain? Domaininkaan ei pitäisi vielä mennä umpeen, sillä se on otettu ja maksettu viime kesäkuussa. |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 22.4.2009 21:43 Viestin aihe: Re: Tiedostonhallinta ei toimi (?) |
|
|
Yours-Zebra kirjoitti: | Minulla olisi ongelma, enkä löytänyt mistään muuta paikkaa mistä voisin pyytää apua, tai sitten olen vain sokea. Kuitenkin.
Pystyn kirjautumaan hallintapaneeliin normaalisti, mutta web-työkalujen tiedostonhallinta ei vain ota toimiakseen. Se on ollut toimimattomana jo aika kauan. Ensin ajattelin odottaa, että se alkaisi toimia niin kuin se ennenkin on tehnyt, vaikka on ollut vähän aikaa toimimattomana, mutta nyt se ei halua toimia ollenkaan. Alunperin selain latasi sivua todella kauan, eikä kuitenkaan päästänyt kirjautumissivulle. Nyt linkki heittää Arkku.netin etusivulle. Mikä mättää, ja voinko itse tehdä asialle jotain? Domaininkaan ei pitäisi vielä mennä umpeen, sillä se on otettu ja maksettu viime kesäkuussa. |
Tiedostonhallinta on ikävä kyllä poistettu käytöstä toistaiseksi. Suosittelen käyttämään tiedostonhallintaan FileZilla ohjelmaa. Sen asennukseen ja käyttöön löytyy ohjeet forumiltamme osoitteesta: http://www.arkku.net/forum/viewtopic.php?t=1557 - Kirjautumiseen käytetään samoja tunnuksia kuin nettipohjaisessakin tiedostonsiirto-ohjelmassa.
Domainisi on voimassa 16.07.2009 asti  _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
rautatienet -
|
Lähetetty: 26.4.2009 19:23 Viestin aihe: Re: Tiedostonhallinta ei toimi (?) |
|
|
Tonzas kirjoitti: | Yours-Zebra kirjoitti: | Minulla olisi ongelma, enkä löytänyt mistään muuta paikkaa mistä voisin pyytää apua, tai sitten olen vain sokea. Kuitenkin.
Tiedostonhallinta on ikävä kyllä poistettu käytöstä toistaiseksi. Suosittelen käyttämään tiedostonhallintaan FileZilla ohjelmaa. Sen asennukseen ja käyttöön löytyy ohjeet forumiltamme osoitteesta: http://www.arkku.net/forum/viewtopic.php?t=1557 - Kirjautumiseen käytetään samoja tunnuksia kuin nettipohjaisessakin tiedostonsiirto-ohjelmassa.
Domainisi on voimassa 16.07.2009 asti  |
Kirjoitin kaikki tarvittavat tiedot oikein Filezillaan. Sitten yritin yhdistyää jo monta kertaa mutta aina tulee virheilmoitus: "unable to connect!"
APUA!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|