Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Foorumi rikki
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
tunturi
-

LähetäLähetetty: 23.7.2009 13:06    Viestin aihe: Foorumi rikki Vastaa lainaamalla viestiä

Fatal error: Not able to open ./cache/data_global.php in /var/www/virtual/tunturi.arkku.net/htdocs/forum/includes/acm/acm_file.php on line 112

http://tunturi.arkku.net/forum

Mitä helvettiä? Tämä on toinen kerta kahden vuoden sisään kun näin käy, ja alkaa tuntumaan että vika on teidän päässä, jossain kohtaa joku filu vioittuu ja mun sivusto menee uusiksi. Kävin eilen illalla n. klo 23.00 foorumilla ja toimi täysin. En edes säätänyt mitään, luin uudet viestit. Miten se nyt yhdessä yössä voi hajota?

Toiseksi, nyt tuli puolen tunnin blokki mun hallintapaneeliin, kun meni pari kertaa tunnukset väärin (tallennettuna toiselle koneelle). Onko tuo uusi kirjautumissysteemi ylisuojelua vai onko oikeasti ollut ongelmia että on tuollainen täytynyt hommata? En ole sitten huhtikuun käynyt paneelissa, kun ON KAIKKI TOIMINUT.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Poistettu
Vieras

LähetäLähetetty: 23.7.2009 13:16    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
Lefa
Arkku.net henkilökunta

LähetäLähetetty: 23.7.2009 14:54    Viestin aihe: Re: Foorumi rikki Vastaa lainaamalla viestiä

tunturi kirjoitti:
Mitä helvettiä? Tämä on toinen kerta kahden vuoden sisään kun näin käy, ja alkaa tuntumaan että vika on teidän päässä, jossain kohtaa joku filu vioittuu ja mun sivusto menee uusiksi. Kävin eilen illalla n. klo 23.00 foorumilla ja toimi täysin. En edes säätänyt mitään, luin uudet viestit. Miten se nyt yhdessä yössä voi hajota?

Ongelma johtui palvelinsiirrostamme. Siirrosta oli etukäteen tiedotettu mm. osoitteessa http://www.arkku.net/?s=uutiset&id=54.

Korjasin foorumisi ja pahoittelen häiriötä.

tunturi kirjoitti:
Toiseksi, nyt tuli puolen tunnin blokki mun hallintapaneeliin, kun meni pari kertaa tunnukset väärin (tallennettuna toiselle koneelle). Onko tuo uusi kirjautumissysteemi ylisuojelua vai onko oikeasti ollut ongelmia että on tuollainen täytynyt hommata? En ole sitten huhtikuun käynyt paneelissa, kun ON KAIKKI TOIMINUT.

Kyllä tuo on täysin tarpeellinen, sillä jatkuvasti botit (ja joskus ihmisetkin) koittavat arvailla muiden salasanoja. Lyhensin bannin pituutta hieman ja nostin virheellisten kirjautumisten maksimimäärää, ettei tuo häiritsisi normaaleja käyttäjiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
tunturi
-

LähetäLähetetty: 24.7.2009 12:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Okei, kiitos.

Blokin ymmärrän kyllä, eilen oli huono päivä.
Takaisin alkuun
tunturi
-

LähetäLähetetty: 24.7.2009 20:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Palataanpa aiheeseen.

Miten voin saada tunnukseni selville, kun olen unohtanut? Hallintapaneeliin pitäisi päästä, hallinnoimaan http://tunturi.arkku.net-sivustoa.
Takaisin alkuun
Joose
Helpdesk

LähetäLähetetty: 24.7.2009 20:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tunturi kirjoitti:
Palataanpa aiheeseen.

Miten voin saada tunnukseni selville, kun olen unohtanut? Hallintapaneeliin pitäisi päästä, hallinnoimaan http://tunturi.arkku.net-sivustoa.

Itselläni tunnus on muotoa joose.arkku.net, näet sen Omasta arkusta, hakemuksen tiedoista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
tunturi
-

LähetäLähetetty: 24.7.2009 20:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yees, pääsin perille.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa