Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
sweetsent -
|
Lähetetty: 23.2.2010 0:08 Viestin aihe: Igfx-näytönohjain Error |
|
|
Olen yrittänyt etsiä vastausta seuraavaan kysymykseeni jo jonkin aikaa, mutta tuloksetta, joten tulin tänne ja ajattelin jos joku täällä sitten tietäisi.
Joten:
Mitenkä saan koneelleni uuden näytönohjaimen ajurin? Minulla on Fujitsu Siemens compuutteri ja käytössä on windows vista home premium (32bit). Kokeilin jo yhtä ajuria, mutta se ei toiminut ja tuloksettoman etsinnän jälkeen alkaa tulla vähän hätä kun en enää tiedä mitä tehdä.
Alunperin ongelmani alkoi siis kun aloin pelaamaan World of Warcraft-peliä ja sitten sain näyttölle errorin, joka ilmoitti että minun näytönohjain igfx oli sammunut ja palautunut. Asia tapahtui moneen kertaan ja mikään ei tuntunut poistavan ongelmaa.
Toivottavasti selitys on edes jollakin tavalla ymmärrettävissä. Olisiko siis ketään joka sattuisi tietämään vastauksen ongelmaani? |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 23.2.2010 13:13 Viestin aihe: Re: Igfx-näytönohjain Error |
|
|
sweetsent kirjoitti: | Mitenkä saan koneelleni uuden näytönohjaimen ajurin? Minulla on Fujitsu Siemens compuutteri ja käytössä on windows vista home premium (32bit). |
Kertoisitko hieman tarkemmin koneesi mallin, tämä helpottaisi ainakin mahdollisen ajurin löytymistä. Fujitsulla kun on varmasti useita erilaisia näytönohjaimia käytössä pakettikoneissaan.
Oletko koittanut katsoa jo valmistajan sivuilta?
http://ts.fujitsu.com/support/downloads.html
Onko sinulla koneen mukana tulleita CD/DVD -levyjä tallessa, näiltä löytyy yleensä ajurit uudelleenasennusta varten. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
|