Lurulude Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 1.6.2006 18:39 Viestin aihe: |
|
|
Kuten mzilla jo sanoikin, me emme käsittele hakemuksia sanamäärän mukaan, vaikka kirjoittaisit hakemukseesi kirjan verran puhdasta paskaa, et saisi kyseisellä tyylillä kirjoitetulla hakemuksella sivutilaa arkusta.
Kuten hakemiseen tarkoitetussa lyhyessä oppaassa selviää, olisi hakijan hyvä käyttää siihen hakemukseen aikaa ainakin se 20min. Jokainen, joka tosissaan tarvitsee palvelun, sekä omaa kyseisen palvelun asiallisesti käyttämiseen vaadittavan määrän aivokapasiteettia, pystyy n. 20min miettimisellä toteuttamaan asiallisen, sekä läpipääsyyn kelpaavan hakemuksen.
Mzillan antama hakemusesimerkki oli varsin mainio, mutta kuten hän jo aikaisemmin sanoi, sinun hakemuksestasi en saanut ongittua irti vaadittavaa tietoa vaikka kuinka yritin.
Hakemuksestasi kirjoitettu kolmas versio, jolla ei kuitenkaan saataisi palvelua:
Lainaus: | Olen tekemässä sivuja, joiden tekemisestä minulla on jo aikaisempaa kokemusta. Vanha palveluntarjoajani lopetti palveluiden tarjoamisen minulle, joten olen nyt uuden tilan tarpeessa. Ajatuksena olisi myöskin hankkia oma domain jossain vaiheessa. Sivut käsittelisivät internettiä, eivätkä tulisi sisältämään loukkaavaa, herjaavaa taikka rasistista tekstiä / materiaalia. |
Hakemuksessa kannattaa myöskin käyttää kappalejakoa, sillä saat hakemuksestasi selkeämmän sekä asiallisemman näköisen.
Ja turha, agressiivinen käytös mzillaa kohtaan ei auta ketään, varsinkaan sinua. Hänhän yritti vain auttaa sinua...
Uudessa hakemuksessa ei myöskään ilmennyt sitä, miksi haluaisit sivutilaa arkusta ja kuten sanottua, ei pituuskaan ratkaise hyväksymistä. Hakemustesi eivät ole myöskään olleet kovin loogisesti kirjoitettua Hylkäykseen vaikutti myöskin turha pään aukominen henkilökunnalle, sekä muille arkun käyttäjille, jotka yrittivät auttaa sinua. _________________ Arkku.net Staff |
|