Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 9.10.2006 11:18 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Lepsy -
|
Lähetetty: 9.10.2006 11:26 Viestin aihe: |
|
|
Olemme siis vaihtaneet palvelintamme ja hallintapaneelin uusi osoite on http://arkku.net/hallinta
Käy katsomassa hakemuksestasi uudet tunnukset ja salasanat. |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 9.10.2006 17:11 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 9.10.2006 17:23 Viestin aihe: Re: Ongelma hallintapaneelin kanssa minullakin |
|
|
Lamma kirjoitti: | Kirjoittelin tuonne uudistuksen kommentteihin tästä, mutta ehkä parempi paikka avun kyselyyn on kuitenkin HelpDesk
Lainaus: | Lamma (09.10.2006 - 16:22)
Minä en tällä hetkellä pääse hallintapaneelin kirjautumissivulta minnekään. CopyPastesin saadut uudet tunnukset kentiin, mutta Kirjaudu-nappi ei toimi lainkaan.
Vaikuttaisi siltä, että formi ei lähetä mitään minun tapauksessani. En sano varmaksi. Nappia painettaessa lomake tyhjenee, ei tule mitään ilmoitusta, vaan uudestaan sama kirjautumis sivu.
Jonkun muunkin sivuston kirjautumisessa oli joskus saman tyyppistä ongelmaa. Selain on FF, mutta voiko se olla joku sen kummallinen asetus, jonka olen joskus laittanut päälle? |
Lainaus: | Lamma (09.10.2006 - 17:04)
IE7:lla on sama ongelma, enkä sen asetuksia ole mitenkään muokannut. Tuskin siis on kyse selaimen asetuksista. Sama edellä kuvailemani vika siinäkin. |
Missähän mahtaisi olla vika? |
Lisäsin hakemuksesi kommentteihin uudet kirjautumistiedot, jotka toimivat. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 9.10.2006 17:42 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 9.10.2006 17:49 Viestin aihe: |
|
|
Kokeilin itse kirjautua tunnuksillasi ja hyvin ne toimivat. Kokeilithan kirjautua osoitteessa http://domainisi/hallinta ? Ja tunnuksena tulee käyttää koko domain nimeä (esim. tunnus.arkku.net) _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 9.10.2006 17:57 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |