Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
hillo -
|
Lähetetty: 9.11.2009 14:27 Viestin aihe: Domainin rekisteröinnin viive |
|
|
Tuossa ~viikko sitten tilasin itselleni maksullisen .com -domainin arkun kotisivutilaan liitettäväksi ja edelleen lukee hallintapaneelissa sen kohdalla "Awaiting for approval".
Miten kauan käytännössä kestää ennenkuin osoitteen saa käyttöön.
Ja toinen kysymys: Ilmaista kotisivutilaa mainostetaan rajoittamattomalla liikennöinnillä mutta maksullinen kotisivutila++ taas tajoaa 15 Gt/kk, mikäs idea tässä on (ei sen puoleen että se haittaisi ) ? |
|
Takaisin alkuun |
|
SweetOne -
|
Lähetetty: 9.11.2009 17:11 Viestin aihe: |
|
|
mä sain ainaki domainini käyttöön samana iltana, ku tilasin.  |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 9.11.2009 17:23 Viestin aihe: Re: Domainin rekisteröinnin viive |
|
|
hillo kirjoitti: | Tuossa ~viikko sitten tilasin itselleni maksullisen .com -domainin arkun kotisivutilaan liitettäväksi ja edelleen lukee hallintapaneelissa sen kohdalla "Awaiting for approval".
Miten kauan käytännössä kestää ennenkuin osoitteen saa käyttöön.
Ja toinen kysymys: Ilmaista kotisivutilaa mainostetaan rajoittamattomalla liikennöinnillä mutta maksullinen kotisivutila++ taas tajoaa 15 Gt/kk, mikäs idea tässä on (ei sen puoleen että se haittaisi ) ? |
Hei,
Domainit pyritään toimittamaan samana iltana tilauksesta.
Kertomasi viesti "Awaiting for approval" viittaa siihen, että olet domainisi muualta ostanut ja liittämässä sitä Arkku.netin sivutilaan. Se ei kuitenkaan enään nykyään onnistu, vaan domain tulee tilata kauttamme tai siirtää meille.
Laittaisitko tilaamasi domainin sekä yhteystietosi minulle sähköpostilla, jotta voin katsoa, mitä kyseinen tilaus mahtaa koskea.
Myös maksulliseen kotisivutilaan kuuluu samaan tapaan rajoittamaton kaista kuten ilmaiseenkin hyvän maun rajoissa. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
jussisi2 -
|
Lähetetty: 13.12.2010 23:52 Viestin aihe: |
|
|
Kun minä tilasin arkulta domainin niin se tuli muistaakseni toimintakuntoon jo 15 minuutissa  |
|
Takaisin alkuun |
|
|