Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 19.9.2010 3:16 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Joose Helpdesk
|
|
Takaisin alkuun |
|
Jarpeez -
|
Lähetetty: 19.9.2010 14:20 Viestin aihe: |
|
|
Kauan vastauksen saanti kestää, kun on lähettänyt hakemuksen?  |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 19.9.2010 20:26 Viestin aihe: |
|
|
Jarpeez kirjoitti: | Kauan vastauksen saanti kestää, kun on lähettänyt hakemuksen?  |
Parhaimmillaan muutamassa minuutissa, pahimmillaan muutamassa päivässä. Useimmiten kuitenkin samana päivänä kun hakemuksen lähettää, olettaen että hakemuksessa kaikki on selvää.
Ps. Hakemuksesi on hyväksytty n. 15min sitten  _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 21.9.2010 10:14 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
stupified -
|
Lähetetty: 21.9.2010 10:25 Viestin aihe: |
|
|
Jiqu kirjoitti: | Itse olen nyt pari päivää tepellut tämän jutun kanssa, mistä voin tietää onko puhelinnumeroni kelvollinen vahvistettavaksi? ja voiko hakemukseni kaatua siihen. |
Yritä esim. enirolla hakea omalla nimelläsi, siten näet onko numerosi kelvollinen. Ja vaikka ei olisi, niin ei hakemuksesi siihen kaadu, sitten vain vahvistamme puhelinnumerosi toisella tavalla. Eli rohkeesti laittamaan hakemusta tulemaan!  _________________ Robin Malmberg
robin.malmberg@arkku.net
Arkku.net Staff |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 21.9.2010 10:28 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
stupified -
|
Lähetetty: 21.9.2010 10:31 Viestin aihe: |
|
|
Jiqu kirjoitti: | stupified kirjoitti: | Jiqu kirjoitti: | Itse olen nyt pari päivää tepellut tämän jutun kanssa, mistä voin tietää onko puhelinnumeroni kelvollinen vahvistettavaksi? ja voiko hakemukseni kaatua siihen. |
Yritä esim. enirolla hakea omalla nimelläsi, siten näet onko numerosi kelvollinen. Ja vaikka ei olisi, niin ei hakemuksesi siihen kaadu, sitten vain vahvistamme puhelinnumerosi toisella tavalla. Eli rohkeesti laittamaan hakemusta tulemaan!  |
Hakemukseni on ollut jo tulilla pari päivää, laitoin n. 15 minuuttia sitten tuon vahvistuviestin puhelinnumerostani ja odotan vastausta. Toivottavasti tämä ei tähän kaadu. |
Sitten vaan kärsivällisesti odottelemaan, tod.näk. tota saadaa käsiteltyä tänään vielä  _________________ Robin Malmberg
robin.malmberg@arkku.net
Arkku.net Staff |
|
Takaisin alkuun |
|
Tonzas Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 21.9.2010 10:56 Viestin aihe: |
|
|
Jiqu kirjoitti: | stupified kirjoitti: | Jiqu kirjoitti: | Itse olen nyt pari päivää tepellut tämän jutun kanssa, mistä voin tietää onko puhelinnumeroni kelvollinen vahvistettavaksi? ja voiko hakemukseni kaatua siihen. |
Yritä esim. enirolla hakea omalla nimelläsi, siten näet onko numerosi kelvollinen. Ja vaikka ei olisi, niin ei hakemuksesi siihen kaadu, sitten vain vahvistamme puhelinnumerosi toisella tavalla. Eli rohkeesti laittamaan hakemusta tulemaan!  |
Hakemukseni on ollut jo tulilla pari päivää, laitoin n. 15 minuuttia sitten tuon vahvistuviestin puhelinnumerostani ja odotan vastausta. Toivottavasti tämä ei tähän kaadu. |
Hakemuksesi on nyt käsitelty. _________________ Toni Rissanen
Arkku.net Henkilökunta |
|
Takaisin alkuun |
|
|