Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 31.1.2005 23:30 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Lefa Arkku.net henkilökunta
|
Lähetetty: 4.2.2005 12:43 Viestin aihe: |
|
|
Jep, ilmaiseksihan noita palveluita täältä saa Nyt tosin lähes kahden kuukauden ajan vain muutama käyttäjä on otettu lisää, koska olen hankkimassa palvelimelle uutta nettiyhteyttä, koska vanha alkaa käydä hitaaksi, epävakaaksi ja muutenkin palvelimelle kelpaamattomaksi. Olen kyllä monta kertaa ajatellut pistää pienen maksun palveluun (tyyliin euro tai pari vuodessa), mutta lopulta aina olen päätynyt pitämään palvelun ilmaisena. Luultavasti näin on myös jatkossa, ja ainakaan suurempia maksuja ei ole tulossa. Kyllähän tämän palvelun pitäminen minulle itselleni tuottaa kuluja aika paljon, ja siksi toivoisinkin, että käyttäjät vaikka klikkailisivat Arkun etusivulla olevia mainoksia ja myöskin lahjoitukset ovat sallittuja (laitan ehkä joskus tulevaisuudessa jonkunlaisen lahjoitus-systeemin). |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 6.2.2005 0:10 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 6.2.2005 11:25 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lähetetty: 6.2.2005 14:36 Viestin aihe: |
|
|
Ei täällä offtopicista aleta valittamaan, eikä tämä sellaista edes ollut Ja kiitos hienosta palautteesta
Ps. reddique, sinulla on allekirjoituksena "siilit, elämän suola". Onko sinulla lemmikkisiili? Kaverilla on sellainen ja itsekin haluaisin, niin ihania ne ovat (siileistä tietämättömille kuva kamun siilistä mun kädellä: http://www.suomensiiliyhdistys.fi/gallery/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=9 ) |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 6.2.2005 16:27 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 6.2.2005 19:04 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lähetetty: 7.2.2005 12:53 Viestin aihe: |
|
|
Ei oo allergiaa eikä pahempaa rahapulaakaan, mutta kun pikkuveljellä on jo papukaijoja ja äiti ei halua enempää lemmikkejä Ei se sivujen teko vaikeaa ole Olitkin näköjään freewebs.comiin pienet sivut jo tehnyt Itsekin aion tehdä jonkinlaiset siilisivut, vaikka ei itselläni siiliä olekkaan... niille sivuille tulisi ainakin galleria (johon muutkin voi laittaa kuvia), tietoa siileistä, foorumi ja linkkejä  |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 7.2.2005 15:41 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lähetetty: 7.2.2005 16:44 Viestin aihe: |
|
|
Ihan hienothan ne freewebsin sivut oli ja varsinkin asiaa oli paljon Ikää on kertynyt 16 vuotta ja muutaman kuukauden päästä 17 Minkäs ikänen sä muuten oot? Ja oletko tuolla ircnetin puolella siellä siilikanavalla käynyt? |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 7.2.2005 20:19 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lähetetty: 11.2.2005 17:11 Viestin aihe: |
|
|
Ei tuota 13 vuoden ikärajaa ole tällä foorumilla olemassakaan Se rekisteröinnin yhteydessä tuleva ilmoitus kuuluu vain tähän foorumisoftaan... taidampa oikeastaan poistaa sen  |
|
Takaisin alkuun |
|
Poistettu Vieras
|
Lähetetty: 11.2.2005 17:54 Viestin aihe: Poistettu |
|
|
Poistettu |
|
Takaisin alkuun |
|