Kirjaudu sisäänKäyttäjätunnusSalasana
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti    
Rekisteröidy
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit
Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Poistettu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Poistettu
Vieras

LähetäLähetetty: 20.12.2010 12:56    Viestin aihe: Poistettu Vastaa lainaamalla viestiä

Poistettu
Takaisin alkuun
Tonzas
Arkku.net henkilökunta

LähetäLähetetty: 20.12.2010 13:15    Viestin aihe: Re: MYSQL ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

bounty kirjoitti:
Elikkäs yritän laittaa htmlformista dataa mysql kantaan niin tulee tälläinen

"
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user '******'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/virtual/bounty.arkku.net/htdocs/testailua.php on line 2
Could not connect: Access denied for user '*****'@'localhost' (using password: YES)"

Tähdet ovat vaihdettu tunnuksen tilalle.

Ja pitäisi olla accesit tunnuksella vai pitääkö joku erillinen commandi suorittaa että php ja mysql toimivat yks yhteen?

Hei,

Teidän tulee luoda hallintapaneelistamme osoitteessa http://hallinta.arkku.net MySQL tunnukset kohdasta "Tietokannat". Huomaathan, että tunnuksen ja tietokannan eteen tulee numeerinen ID, joka on yksilöllinen tunnuksellasi. Näet numeron tietokannan luotuasi. Tunnus on tämän jälkeen muotoa XXXX_luomasitunnus.

Arkku.net Henkilökunta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
peetu_h
-

LähetäLähetetty: 19.1.2011 6:44    Viestin aihe: Re: MYSQL ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

Tonzas kirjoitti:
bounty kirjoitti:
Elikkäs yritän laittaa htmlformista dataa mysql kantaan niin tulee tälläinen

"
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user '******'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/virtual/bounty.arkku.net/htdocs/testailua.php on line 2
Could not connect: Access denied for user '*****'@'localhost' (using password: YES)"

Tähdet ovat vaihdettu tunnuksen tilalle.

Ja pitäisi olla accesit tunnuksella vai pitääkö joku erillinen commandi suorittaa että php ja mysql toimivat yks yhteen?

Hei,

Teidän tulee luoda hallintapaneelistamme osoitteessa http://hallinta.arkku.net MySQL tunnukset kohdasta "Tietokannat". Huomaathan, että tunnuksen ja tietokannan eteen tulee numeerinen ID, joka on yksilöllinen tunnuksellasi. Näet numeron tietokannan luotuasi. Tunnus on tämän jälkeen muotoa XXXX_luomasitunnus.

Moikka!

Oon saanut tietokannan ja käyttäjän luotua, ja tiedostoni siirrettyä palvelimelle, mutta mulle tulee sama varoitus kuin yllä.. ei löydä tietokantaa tai ei ole oikeuksia.. missäköhän mättää.. Sit siihen phpmyadminiin en pääse kirjautumaan samoilla tunnuksilla, jotka jo loin tietokantaan..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tonzas
Arkku.net henkilökunta

LähetäLähetetty: 19.1.2011 14:11    Viestin aihe: Re: MYSQL ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

peetu_h kirjoitti:

Moikka!

Oon saanut tietokannan ja käyttäjän luotua, ja tiedostoni siirrettyä palvelimelle, mutta mulle tulee sama varoitus kuin yllä.. ei löydä tietokantaa tai ei ole oikeuksia.. missäköhän mättää.. Sit siihen phpmyadminiin en pääse kirjautumaan samoilla tunnuksilla, jotka jo loin tietokantaan..

Hei,

Laitatko vaikka hakemuksen kommentteihin viestiä, millä tunnuksella yrität kirjautua PHPMyadminiin. Yritetään sen jälkeen ratkoa, missä mahdollinen ongelma on.

Suosittelen myös kertaalleen vaihtamaan tunnuksen salasanaa, jos vaikka olisit kirjoittanut sen väärin SQL-tunnusta tehdessä.

Arkku.net Henkilökunta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
peetu_h
-

LähetäLähetetty: 19.1.2011 15:20    Viestin aihe: Re: MYSQL ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

Tonzas kirjoitti:
peetu_h kirjoitti:

Moikka!

Hei,

Laitatko vaikka hakemuksen kommentteihin viestiä, millä tunnuksella yrität kirjautua PHPMyadminiin. Yritetään sen jälkeen ratkoa, missä mahdollinen ongelma on.

Suosittelen myös kertaalleen vaihtamaan tunnuksen salasanaa, jos vaikka olisit kirjoittanut sen väärin SQL-tunnusta tehdessä.

Moikka!

En ole juuri nyt tunnuksieni luona, mutta voin ne lähettää myöhemmin.. Kertaatko vielä, mitä pitää tehdä, jotta tietokanta aukeaisi?? Ajattelin, että voisko vika olla mun php -tiedostossa joka ottaa yhteyttä tietokantaan.. Olen sinne määritellyt palvelimen localhostiksi(pitäiskö olla muu) ja käyttäjäksi tunnukseni, alkunumeroineen.. voiko vika olla jossain siinä?
Takaisin alkuun
Tonzas
Arkku.net henkilökunta

LähetäLähetetty: 19.1.2011 15:34    Viestin aihe: Re: MYSQL ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

peetu_h kirjoitti:
Tonzas kirjoitti:
peetu_h kirjoitti:

Moikka!

Hei,

Moikka!

En ole juuri nyt tunnuksieni luona, mutta voin ne lähettää myöhemmin.. Kertaatko vielä, mitä pitää tehdä, jotta tietokanta aukeaisi?? Ajattelin, että voisko vika olla mun php -tiedostossa joka ottaa yhteyttä tietokantaan.. Olen sinne määritellyt palvelimen localhostiksi(pitäiskö olla muu) ja käyttäjäksi tunnukseni, alkunumeroineen.. voiko vika olla jossain siinä?

Tuo kuulostaa oikealta. Palvelimen osoite on juurikin localhost. Käytäthän numeerista ID:tä tietokannan sekä tunnuksen edessä?

Arkku.net Henkilökunta
Takaisin alkuun
peetu_h
-

LähetäLähetetty: 19.1.2011 16:27    Viestin aihe: Re: MYSQL ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

Tonzas kirjoitti:
peetu_h kirjoitti:
Tonzas kirjoitti:
peetu_h kirjoitti:

Moikka!

Hei,

Moikka!

Tuo kuulostaa oikealta. Palvelimen osoite on juurikin localhost. Käytäthän numeerista ID:tä tietokannan sekä tunnuksen edessä?

Jep, molemmissa! xxxx_tunnus ja xxxx_tietokanta. Tarkotitko, että täytän pääsivulla hakemuksen ja lisätietoa kohtaan kirjoitan tunnuksen?? Laitan nyt tulee.. täytän kotisivutilahakemuksen..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Arkku.net Foorumin päävalikko » Helpdesk Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa